فرکشنویل پله برقی

فروشگاه الناز برای قطعات پله برقی

فرکشنویل پله برقی

شرکت سامیار پدیده ، تولید کننده و توزیع کننده انواع فرکشنویل پله برقی ( فلکه هندریل پله برقی ) با مدل ها و برندهای مختلف با قیمت واقعی و بدون واسطه.

چرخ اصطکاکی که باعث حرکت هندریل میشود را فرکشنویل میگویند.

فرکشنویل پله برقی از یک پوشش الاستومری و یک بدنه فلزی تشکیل شده اند. پوشش الاستومری مانند روکش هندریل پله برقی میباشد و به طور دائم به قسمت فلزی متصل شده است.

مخلوط الاستومری مبتنی بر پلی کلروپرن مورد استفاده دارای سختی 80 ± 5 Shore A میباشد. این مخلوط مقاوم در برابر سایش و تا حد زیادی مقاوم در برابر روغن است ، به علاوه در فرکشنویل پله برقی از رنگ زرد برای ضد زنگ شدن استفاده می کنند.

بدنه فلزی از فولاد استاندارد برش آزاد 9 S 20 K ساخته شده است.

در هنگام نصب و راه اندازی ، محورهای محرک باید موازی باشند و در جایی که چرخ دنده های غلتشی کنار هم نصب می شوند ، شفت باید استحکام کافی را داشته باشد.

برای پله هایی که نیاز به درایو تقریباً بدون لرزش و تمرکز بالا دارند ، فرکشنویل ها به صورت جفت نصب میشوند. همچنین همیشه فرکشنویل های فرسوده باید به صورت جفت تعویض شوند تا فرکشنویل هایی که به صورت جفت سوار شده اند ، تحت بار یکنواخت قرار بگیرند.

اعمال فشار زیاد باعث داغ شدن فرکشنویل میشود ، در چنین شرایطی پوشش الاستومری تحت فشار بیش از حد لکه دار می شود.

در حالت عادی ضخامت فرکشنویل 5 الی 7 میلی متر است و می تواند بیش از 12 ماه بطور سالم فعالیت نماید. البته ضخامت فرکشنویل می تواند 9 الی 10 میلی متر نیز باشد که در این حالت عمر مفید آن به بیش از 24 ماه افزایش پیدا میکند.

فرکشنویل در برندهای مختلف ، متفاوت میباشد و هر یونیت پله دارای دو عدد فرکشنویل میباشد.

از معروف ترین برندهای فرکشنویل میتوان به گزینه های زیر اشاره نمود :

فرکشنویل پله برقی هیوندای

فرکشنویل پله برقی اتیس

فرکشنویل پله برقی کانه

فرکشنویل پله برقی تیسن گروپ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.